hund




Hälsade på dessa härliga hundar i em. Ossie och Frosty, lekte och pussades. Senare i em. stod (aj, i fötterna) jag och gjorde 165st. jul-köttbullar. Det är sååå gott med julmat. Längtar. Herregud, jag måste berätta. De flesta ggr. tar barnen eller Affe ut pengar till mig i automaten. MEN, idag på sjukhuset, tänkte jag ialla fall klara det själv (Affe var på en annan våning) Jag satte i mitt Visa kort, slog kod o summa. (hahaha allt bra) "tag kortet" stod där. Då använder jag mina krokiga pekfingrar, klämmer om kortet. ??? får inte tag om det. Ropar "hallå är här nån" Jo, en tjej kommer till min hjälp och jaha där åkte kortet in i den för... automaten. Inga pengar fick jag. Får åka in till Sparbanken, där de fixade nytt kort och pengar. TRÖTT???  JA.  Men sen hittade vi köksbord o stolar, tröttheten försvann. Men imorgon ska jag minsann ligga länge. Nu är det Böda på TV

Kommentera här: