Väder-värk

Kan ej sova när "DJÄVULEN" står och kör sin eldgaffel i kroppen på mig. Har tagit extra tabl. nu när man har så här ont. Skönt att snart slippa regn och åska. På semestern brukar solen skina hela dagen, ibland är det så varmt att vi får köra till lite svalare plater. Jag såg en så bra film på 4-an ikväll. Men nu sover Affe innan jobb, så jag är rädd att han kan vakna. Annars har jag Tv-n till på nätterna, men inatt är det sista innan semestern. Andra nätter vaknar han till, men somnar igen. Just nu har jag Toy Story 3 i dvd-n, som jag häller på att se. Har nu sett alla: 2½ män och alla NAVY . Ska snart köpa en box men har inte bestämt vilken. Det är så härligt att ha och se fram mot. Nej nu ska jag lägga mig, snart kommer John Blund.............................

Kommentera här: