Ingen bra dag, men lite smått och gott.

Gjorde för mycket igår...............har jätteont i hela kroppen idag. Ska ligga och läsa och kolla Tradera. Jag läser "hundraåringen" Oj, va kul den är. Jag gillar Sonja. Nu måste jag lägga mig,skriver mer sen.       Är utvilad nu och ska gå ut med Roffe, som jag passar, Alexandra jobbar varje dag denna vecka. Det är så kul att träna honom, min hund är gammal, tjock och vill inte. Tur jag har Roffe. Satt och läste dagböcker om våra resor i husbil. Vår första, köpte vi 1995 då vi började köra utomlans. Innan hade vi Kabe husvagn och körde i Sverige sen 1985. Vår första bil var en "Pilote" nu har vi en "CHasson" Oj, vad mycket vi har upplevt. Kommer att skriva då och då om våra resor. De första fem åren fri-campade vi, då var Asta och Ove med. Det är Affes föräldrar, som såklart ckså har husbil. Då brukade vi stanna vid stora solros fält, och fika. Jag ÄLSKAR Frankrikes lavendel - solros fält.

Kommentera här: