hundar

Jisses vilken dressyr i em. Man njuter av att titta på dessa vackra hästar. Nu ser vi simhopp, 10meter upp, jag hade svimmat inte simmat, oj vad högt upp. Det är duktiga tjejer.
Affe, jag och Happy var ute ½h. utan att bli våta., men det mullrade över havet. Det var varmt och skönt i solen. Happy ligger ute i skuggan och njuter. Betydligt svalare här än i Frankrike.  Ikväll tar jag en paus från idrotten, det är ju Hawaii five-O, det är sååååå bra. Nu längtar jag till bio-besöket på söndag. Älskar att gå på bio. Imorgon måste jag handla kött och fisk. Frysen är tom. Sugen på en god middag. Ska göra en rabarber-paj imorgon. Tog de sista i år av Mias rabarber. Lite hundbilder, blev jag sugen på att visa.
 
 
 
Frosty får beröm
 
 
Var är nu gottet, till honom. Tur han inte är så ivrig, utan väntar snällt
 
 
När ska vi börja???

Kommentera här: