lördagsmorgon

Ja, de första bilderna är av orkideerna, jag köpte med hem. Där var många skott, att plantera ut. Köpte tre stycken. 
Kaktusen som blommar, fick jag syn på, en dag vi skulle gå med Happy, till stan och handla.  Ett par dagar senare, var de vissna.
Palmen nere vid strandpromenaden, står så stolt och vacker. Vet att Annika älskar palmer, men vem gör inte det???
Sist och minst, hahaha, är mitt fikonträd, som jag köpte på en camping. De hade stora vin-träd också.
Sätter in fler foto, senare idag.
Ja, jag och Happy körde i 25min. Det ser ut att bli regn idag, vet ej. Annika med familj kom igår, så Roffe är hemma nu, det blir så tomt utan honom....
Jag kanske bakar i em. ugnen är ju lagad. Bullarna har sinat...Sen är det ju OS, hmmm
Affe ligger och sover, jobbar natt, den stackaren. Så här är såååå tyst.

Kommentera här: