dator

Ja, kära vänner, skittråkigt att ni inte kan kommentera. Ska be Affe om hjälp ikväll. Jag klarar inte det. Men jisses vad glad jag blir att ni läsert. Jättekul.
Det var inte jättekul att baka i em. sitta där och trycka....nej...jag slängde degen, har musslor så det räcker.Nu sitter jag i soffan, har varit ute med en hund, som är kryckig. Här är en film på 4-an. men jag måste plocka undan i Ateljen. Sen ska jag ta receptet och skriva här ikväll. Hoppas vi hinner köpa gran imorgon, han ska jobba natt, och vila på em. Vet inte om jag ska till Rusta eller Eko.
 
 
 

Kommentarer:

1 anonym:

de ser goda ut

Svar: Det gick bra
happyhund

2 Anonym:

Så bra då

Svar: Jaaaa, visst är det
happyhund

3 Karin:

Bara säg till så kan jag följa 😀

Svar: Ja, vi måste till Eko nån dag, vännen
happyhund

Kommentera här: