ETT GOTT NYTT ÅR

Önskar mina läsare, ett riktigt härligt 2013. Att ni får vara friska och att ni vinner på tips, hästar eller lotto.
Måste berätta om min dotter Annika. Nästa år ska hon några ggr. till Stockholm och utbilda sig till hundmassör.
I kursen ingår att massera 30st. hundar, så hon har ju lite att göra här hemma. Men tänk vad skönt för våra hundar.
Annars är det väl inget, mer än min op. jag är inte rädd, för op. men tiden efter i rullstolen, nej...fy...fasen. Där får jag verkligen bita ihop. Men såklart ...blir det bra
Sen har jag en lillebror som fyller 50år. En svärson som fyller 40år. Säkert fler som fyller jämnt, men det var bara kul till 30år. sen...........
Idag tar vi det lugnt, som alltid. Vi ska in till våra kära grannar ikväll. Skönt att fira hos dem.
Affe är lite förkyld, idag. Jag är helt kass i högerfoten, eftersom jag gick lite längre igår. Men det blir bättre, när första nubben åker ner, ikväll, haha
 
 
 
 
 
 
.

Kommentera här: