fredagsmys

Annika ringde i em. Allt var okey, inga förseningar. Nu gör de av med pengar, där finns ju lite mer än här, haha
Jag var ute med hundarna i trädgården, jisses vad skönt det var. Hundarna hoppade o skuttade, även den gamle.
Ja, ikväll är Affe hemma, då blir det "På spåret" Jag kan ändå inga svar, så jag kollar nog på face o tradera. Imorgon ska jag baka saffrans-bullar och hänga kulor i granen...
Idag fick jag op-tid. Den 14-e januari. Inte så länge att vänta, skönt. Åker färdtjänst dit och hoppas någon vill hämta mig, haha
Nu på fredag, ska Karin köra mig till Hässleholm (där jag ska opereras) ska träffa en massa folk, ta prover  mm. Skittråkgt, tar ju nån timme, men okey, måste göras.
Snart är det mys i soffan, Affe var på bageriet och köpte en vetelängd, mums
 
 
 
 

Kommentera här: