Från Johanna







Hej det är Johanna som skriver på mormor´s blogg idag. Jag har haft det väldigt trevligt, jag har sovit gott och ätit god middag igår. Usch vilka äckliga spindlar vi såg igår... Det var en som var 25 centimeter med benen utfälda eller vad man nu ska säga!!!!! Men ändån så kollar vi på det. Fattar inte varför vi gjorde det. Just nu kollar vi på Den Svarta Änkan, det är den ÄCKIGASTE spindlen jag har sett och den som var 25 cm lång!!!!! Men nu ska jag inte skriva mer om spindlar, utan jag ska skriva om en väldigt posivtiv sak som jag har lärt mormor. Jag har lärt henne att lägga in bilder ifrån kameran till datorn så att hon kan lägga in dom på sin blogg senare! Bra va!! Nu kan hon fixa det själv utan någon hjälp!!! Nu ska jag äta lite. Ha det bra // Johanna :-)

Kommentarer:

1 Annika Björk:

Så mysigt det ser ut i soffan :)

2 Agneta Björk:

Hon somnade och sov i två timmar , så hon tyckte nog det va mysigt

Kommentera här: