regnig torsdag

Dagen är som gjord, för att baka frallor, jippi :-)). Det blir havre-frallorna. Jag tar 3dl havregryn och 5dl mjölk, i en skål kvällen innan baket och sätter att svälla i kylen.
Som de flesta förstår...kan jag inte riva morötter på rivjärn. Men nu kom jag på i natt...att det kanske finns färdig-rivet att köpa i påse. Hmm..då kan jag ju baka morotsbröd som är så saftigt och gott. Måste kollas upp på Ica. Nu är det en god latte och bulle i köket, sen kommer nog Roffe. Men han är alltid rastad och Happy är morgontrött, så jag väntar en timme, på att gå ut med dem.





Kommentarer:

1 annika:

Jättefina bilder, ser härligt ut.

2 mamma:

Jaaa, det var sååå vackert. Men jag sa det nog för ofta., AleX sa: Tyst nu. Men det bara bubblar ut från munnen när man ser denna skönhet

Kommentera här: