regnigt

Kom in genom dörren, efter 40min. med moppe och Happy. Tar av koppel, vänder mig om mot ytterdörren....vad var det?? Jo, världens ösregn!! Vilken tur jag hade, jisses. :-)))
Snart kommer Affe hem, men det blir soffan för honom....han är jättetrött. Ja, herregud, vilka arbetstider, idiotiska, tycker jag i alla fall.
Imorgon ska Karin och jag göra stan, skithäftigt...längtar
Skänker en tanke till stackars Annika, hon var hos tandis i em.  Kram, gumman, din stackare...lider med dig. Hoppas du nu kan sova i natt.  :-))



Här väljer hon sele till Rofe, hon är duktig på hund.




Härom dagen njöt hundarna och jag på terassen, det var då det...

Kommentarer:

1 Annika Björk:

Tack Mamma det känns redan bättre så nu håller vi tummarna. Hoppas selen till Roffe blev bra :)

Svar: Den är skitsnygg ialla fal
happyhund

Kommentera här: