Cesar kväll

Jo, det var en gooooood kaka, ska ni tro.Sitter och väntar på Affe.....jag tog min dator, satte mig i soffan, efter kaffet. Inget på tv, så jag startade en dvd-film. Men när håret reste sig i nacken, av att jag blev rädd. Frågade honom...har du tid att se film, jag vågar inte se den själv. Så nu ska jag ut med hunden, sen ser vi filmen.
Vågar väl inte gå senare, han får ut nu.
Nu började val-vakan på 1-an. Undrar vem som vinner, det är ju jämnt. Jag tror, Obama..
Hahaha, det jag hann se på filmen...en mamma och pojke, ska gå på bio. Pappan ber henne ta en taxi hem, inte bussen. De tar taxi, och körs ut i vildmarken, inlåsta i bilen. Detta är 8dagar tidigare...då de visade pojken gråta under ett köksbordet då, mamman blev våldtagen och misshandlad...
Tacka vet jag hundprogram, kl. 21 ikväll
 
 
 
 
 
 

Kommentera här: