fredagsmys

Nu är vi klara för idag, kollar tv och myser i soffan. Jag har varit ute med hundarna och druckit kaffe.
Affe ser några "Skönhetsdrottningar" men han väntar på "Så mycket bättre" Okey, det kan jag också se, annars gillar jag film bäst.
Vi hade en härlig dag i Ystad, barnen gick på Östergatan och handlade. Ja, de kom hem och visade alla fynden....
Mor och jag pratade, jag planterade om, några blommor. Barnen plockade ut, sådant hon hade i skåpen. Där rensade hon och kollade vad hon hade där. Sen plockade de tillbaka allt. Snopet....jag trodde hon skulle lägga undan eller slänga, sånt hon inte använde. Själv har jg slängt.......grejor. Nej, hon skulle ha tillbaks allt. "Nu vet jag, vad jag har där" sa hon.  Hahaha, okey. Tur hon inte har sett allt jag slängt, då hade hon gråtit. Men jag har bra pats nu, så jag kan handla nytt skit, hahaha
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentera här: