kväll

Nu är det kväll och mörkt, Affe är och jobbar.  Jag gjorde  grönsakssoppa i em. Där kan jag ha lunch några dagar.
Annika, Lasse och Johanna, hade en lyckad dag med hundarna. De har två duktiga blodspårs-hundar.
Jag och min lille "köttbulle" har varit ute och gått i mörka skogen.
Nu kom grann-pågen hem,. min gudson, Marcus. Han har en Volvo som, "hörs"
Affe och jag sa det, härom dan. Vi kommer att sakna det ljudet, för nu ska han också flytta hem i från.
Jaaa, vi har bara barnen till låns, de första åren. Sen bildar de sin familj, så är det  :-))))
Då kommer tystheten in i huset.
 
 
 

Kommentarer:

1 annika:

Duktig du är som gör soppa. Hoppas den blev god, ser väldigt gott ut. Själv längtar jag till kalkonen på söndag :)

Svar: Tack, men längtar också till söndag, mycket, mycket godare än soppa
happyhund

Kommentera här: