onsdag

En lång trevlig dag. Fick besök av en kär vän, vi hade mycket att prata om. Hon åkte buss hit och hade med sig en underbr bukett blommor. Ikväll sitter jag här och njuter av dem. Jag och Happy tog moppen och följde henne en bit till bussen. Hoppas vi snart ses igen. Gillar verkligen, henne. På vägen hem träffade Happy och jag en liten underbar hund. En tik på 1½år, hon är en blandis på ca. 2kg. Hon och Happy pussades och lekte.
Sen hem, lagade mat, Affe skulle vila, innan han körde till jobb.
Jag sitter här och njuter i vår soffa och hela kvällen ska jag kolla på allt jag har spelat in: Criminal minds, Mentalist och Johnny, Mattias på avvägar. Fullt upp alltså.
Såg Göta kanal (ny serie) igår, men gillade inte den. Lekte med hunden istället, då kom AleX, ville kolla soffan......
Jodå, den blev godkänd, kul....hon gillade inte den, innan den kom. Men det passar in här, med lampan, Karin hade.
 
 
 
 
 
 
 

Kommentera här: