solskens-söndag

Jisses, hoppas Affe vaknar snart, och går med hunden. Ser varkligen kallt ut. Vet ej hur AleX och Fidde hade det igår, men de kommer nog och äter våfflor. Annika ringer jag till vid nio-tiden, så jag vet hur det är med dem.
Igår efter pizzan, bytte Affe mina insulinnålar, det gör han på helgerna, jag kan inte själv.
Jag ska vispa våffelsmeten, senare i fm. så den är klar, tills de kommer.
Igår kväll såg vi: "Så mycket bättre" det var okey, vi gillar ju Uggla. Och Maja från Åhus.....och Darin...
Jag målade igår och det ska ut i brännugnen i fm. Skönt att ha kommit igång, jag behöver sitta still..haha
Skulle vilja läsa "Gömda" av Marklund (tror jag det är) men nu är läsplattan isönder. Ja, den var konstig på semestern, när vi laddade hem, från bibblan.
 
 
 
Får ju inte ligga i soffan  :-(((
 

Kommentarer:

1 Karin:

Åh så fint och luftigt det ser ut i vardagsrummet nu! Blir kul att se i morgon!

Svar: Här är så ljust, vännen. Är hemma torsd. o fred. (tror jag ialla fall.) om du kan komma.
happyhund

Kommentera här: