tisdag, Cesar Millan

Nuuuu, jädrar, ska jag ringa Leander Pehrson!!! Ska man behöva vänta i flera veckor, finns nog andra ställen att köpa en soffa. Nu räknade vi ut, att det gått sju veckor....förbannat.
Än värre så får Affe ett sms..att hans I phone 5, redan kommer i morgon, vaaa fan, min soffa då???
Jaa, jag får väl lugna ner mig, hahaha
Idag ska jag baka och måla!  Härigt att ha Affe hemma hela veckan, då vi kan hitta på saker. Måste bestämma vilken vit färg vi ska ha i sovrummet. Tar en bit av golvmattan med oss till dem, så de tar den rätta färgen Sen målas väggar och mattan kommer på plats
Ikväll är det hundar på tv, glöm inte fotbollen, med Zlatan  :-))))
 
 
.
 

Kommentarer:

1 annika:

Härlig bild! Han är en mysig vovve :)

Svar: Ja, vilken bild....underbar
happyhund

Kommentera här: