angående min fotoperation

I vinter (höst) ska min högerfot opereras, eftersom vristen eller ankeln...ramlar ner. Då blir jag gipsad i ca. 7-8veckor, och får ej stå på foten. Så idag var här en tjej från kommunen, arbetsterapin..Hon mätte mig till rullstol och alla dörr-hål mm . Hon kom fram till att jag behöver mycket tillsyn eftersom, jag inte, själv kan köra en rullstol.Få middag hem mm. Ett par skenor här ute, över trappen, så jag kommer ut och in. Okey...ut blir ju lätt, hahaha
Affe och jag var hos AleX och Fidde, ja Roffe såklart. Affe fick igång deras skrivare, och hon fick ljung i utekrukorna. Jag ska sätta mina imorgon....och pyssla om mina orkideer. SNART Ullared................
Köpte en blinkande leksak på Eko till Happy
 
 
Karins vackra ljung, dyr men jättefin.....

Kommentera här: