soffan

Fattar ni, vad jag längtar efter soffan. Minst 4veckor kvar till leverans.
Sen inte nog med det, när den väl är här...vill jag ha, golvlampa, matta, gardiner och kuddar. Affe har absolut ingen, glad min, hahaha.
Mitt i detta kör Mia, granne, ni vet. Dåååå kör de och köper ny soffa och matta...fattar ni. Inte jag, de slapp att vänta. De handlade på "Klubbkompis" i Broby. Jag visste inte om det, men okey, de köpte en sån stor modern, som jag inte (knappt) kan resa mig upp från. Vi hade aldrig haft plats till en sådan. Ska se om hon är ledig en dag, så jag kan kolla in den. Jag glömde berätta, vill ha en annan tavla, över soffan, herregud låt mig vinna på LOTTO,haha
 
 
 

Kommentarer:

1 annika:

Håller tummarna att du vinner på lotto!!!!! Tänk så kul det hade varit:)

Svar: Ja, då blir det säkert till er också, såklart. Massage-kurs, haha
happyhund

Kommentera här: