em

Sitter i soffan med Karin och pratar. Affe har kommit hem, håller på att packa upp sina saker.
Igår hade Alex och jag mysigt, pratade, såg tv och fikade. Hundarna kopplade av.  Hon kom efter sin träning, eller jobb, för hon jobbar ju som instruktör. Men jag säger alltid träning. Idag var hon med i en tidning, när hon tränade på Wellnez.
Karin kom med mat i em. jag var sååååå hungrig, hon hade köpt, Snitzel med pommes. Sen vilade vi, provade byxor på mig. Hon packade upp sin varor från Victortias secret, från USA. Jisses, ni ska tro ett jag fick en burk i födelsedagspresent, så nu luktar jag underbart gott, haha
Rik, blev jag också idag, vann en tävling från "Royal canin"  1000kr. i presentkort på hundmat. Happy blev överlycklig, matglad som han är.
 
 
 
 
min älskade lampa
 
 
Karins varor

Kommentera här: