födelsedagar

Idag fyller min älskade gubbe år, och hunden Ossian blir 4år. Han och hans valpar och kompisar var ute och tränade igår, Annika skickade bilder Jag blir glad när barnen skickar bilder, det tycker jag om. Ja, nu har vi ätit det sista av den goda tårtan. Jag lider med detta mörka, blåsiga väder. Men man kan inget göra, det är lite varmare i alla fall. Denna veckan jobar Affe em. så jag har mina rätter till middag. Idag blir det: Blodkorv och lingon. Bra för mitt låga 102 blodvärde. Sen i morgon blir det färdtjänst (utan rullstol, haha) till sjukhuset. Min första droppbehandling, mot benskörheten.
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer:

1 annika:

Hahaha!!! Blev så sugen på blodkorv när jag var hos dig. Var tvungen att gå inom affären, så gissa vad jag ska ha till middag :)

Svar: Det var såååå gott
happyhund

Kommentera här: