kväll

Nu har dagen börjat gå mot natt. Var ute 15min med moppen och är stelfrusen. På fm. bakade jag ju bröd. På em. vilade jag hos frissan. Eva var på semester, så Susanne var där. En trevlig tös från Vä. Hon visste vem jag, Affe, Alex, Vera mfl. var, så vi hade mycket att prata om. Hon fick färga och klippa som hon ville och jag blev nöjd.  Bara det är kort, eftersom jag inte kan ta upp händerna och kamma mig. . Hon har varit frissa i Norge de sista 4-a åren. Nu startar hon eget i Malmö. Önskar henne lycka till :-))
Ikväl bakar de som vanligt på 7-an. Men så är det ju Criminal minds, något måste ju spelas in.
Fy för, imorgon är det städdag, här hemma. Skttråkigt. Oj, då Maria Wern, i tv på söndag, jippi. Gillar det jättemycket :-))
Gillar mycket på tv, haha
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentera här: