lycklig

Snyft....vad lycklig jag är, när min hund får följa med ut på äventyr. Här är han i Brösarps backar, med Alex och Fidde. Så underbart!!!
Hmmm, inte så underbart, när telefonen ringde, hemligt nr. Ska berätta från början, hrmmm (inget med foten)
För ca 10år sedan var jag på bentätskontroll eller röntgen i Hässleholm. Det var såklart inte alls bra. Benskörhet.....
Fick utskrivet tabletter som jag skulle ta en i veckan. Berättade för min 80-åriga granne Marianne, som sa: fy...de tar jag också, men man mår illa av dem. OKEY...det räckte!!! Tog aldrig dem. Men nu kröp det fram att jag inte tagit dem. Läkaren gillade inte det. Såååå, nu har de ringt. Jag ska med början den 16-e, sitta med dropp 1h. sen vänta 1h innan jag får åka hem. Detta ska jag göra i 4år.  Vet tyvärr inte hur ofta, 1ggr. i månaden hoppas jag, räcker. Men nu ska jag först på provtagningen.  Ja...inte kan jag komma undan nu :-)))
 
 
 

Kommentera här: