måndags kväll

Idag har jag varit riktigt duktig, trots värken. Det är som jag skriver ibland. Bit ihop Det gjorde jag, och bakade två stycken rulltårtor till mor. Nu sitter jag här i soffan, är nöjd och ser 112 på tv. Det var en kul dag, när både Annika och Karin var här och hälsade på. Karin hjälpte mig, att skicka efter varor på Victoria`s Secret. Längtar redan efter dem.
Ni vet ju att Karin stickar, (har ju stickat mycket till mig) Idag kom hon med en stickbok, som hon hade köpt.
Annika och jag, tittade på varandra, fattade noll. Lättare med hundar, Annika berättade om jaktträningen igår. Okey, nytt för mig, kan inget om jakt, men så intressant det är.
 
 
Annika lyssnar och dricker te, innan sitt tandläkarbesök.
 
Är det något till undrar Happy
 
 
Här är hennes Engelska stickbok...
 
 
Hahaha...fattade ingenting. Men hon har stickat detta mönstret som ni ser, helt otroligt
 
 
 

Kommentera här: