onsdag

Nu är det fm. Vaknade då solen kom in till mig i sovrummet. Alex gick med hundarna och körde till jobbet.
Nu har jag gett dem mat och själv fikat och läst K-bladet. Bäddat sängen och startat tvättmaskinen.
Jag vet inte vad det är med min kropp. Något är fel....lite febrig, huvudvärk och sådan fruktansvärd värk i hela kroppen. Haha, ja det har jag ju var dag.....men inte såhär extremt. Jag får verkligen bita ihop hårt för att kunna göra saker. Men det måste jag, annars blir man ju knäpp.
Undrar om det är droppet jag fick för en vecka sedan....ja, något är hemskt fel.  Så, slutgnällt  :-))))
Måste baka färdigt idag, men problemet är : vad ska jag ha till mat????
Jag hörde på nyhetsmorgon att det blir strejk, undrar om jag får min Apo-dos, hmmm
Så här vackra träd har vi vid havet i Åhus
 
 

Kommentera här: