regnig dag

Jaha, idag slöar jag. Affe har problem att sova, grannen kör upp hela trädgården med grävskopa. Men han jobbar ju inte i natt. Får väl vila senare.
Hunden och jag var ute i regnet, men ingen lång runda. Sen fikade vi och nu vilar vi.
Igr fm hämtade Asta och Ove sin nya bil. Ja, en liten söt röd bil.
 
 
 
 
Sen vad jag tycker om folk över 80år, som kör, ska jag bara hålla tyst om. Bilen är en Skoda.
Ja, sen körde ju Karin och jag iväg på vårt äventyr. Hon skulle kolla luften i däcken, såg lite konstigt ut. Och jodå, för lite i ett däck, på min bil alltså.
 
 
 
Sen fortsatte vi till Apoteket, där tod det  ½h. men jag köpte stödstrumpor också, tänkte ha dem i Ullared, det blir nog bra!!!
Efter detta, drog hon in en motvillig Agneta i skoaffären. Va, tusan, jag kan inte köpa skor....
Men haha, föll som en fura för Riekers.
Nu har jag ringt Ortopedtekniskan, se om de kan göra vid högerskon, så jag kan ha den.
 
 
Fin va?? Sen körde vi mot stan....

Kommentera här: