snart kväll

Annika och Johanna kommer med övernattningssaker ikväll. Johanna ska bo här tre dagar, när mamma, pappa och hundarna är ute och roar sig. De tar med sig husvagnen och bor i. Önskar, de får härligt, grillväder. Hundväder....är det alltid.
Nu ska jag fika, mår mycket bättre nu, än i morse. Hatar att må illa. Jag och hunden har slappat hela dagen, inte många knop, haha. Men imorgon em, ska jag en massa ärende i byn. Sen har jag ett recept på surdeg, som jag måste prova i helgen. Affe ska resa bort, sova över. Så jag  måste göra det när han är hemma, om jag behöver hjälp. Moppen står i garaget, den laddar vi nu, så det håller en tid.
Ingen Criminal minds....bara nån jäkla, förbannade Ishockey. Håll er till sportkanalerna.
 
min vovve
 
här sover han
 
Mitt lilla hjärta
 

Kommentera här: