tisdag fm.

Regnig, mörk och tråkig dag. Men nu är färsen blandad, sängen bäddad och tidningen läst. Ni ska tro, när jag gick ut och hämtade K-bladet vid åtta-tiden, till mitt kaffe. Då kommer posten, det var verkligen tidigt.
Igår fick jag min älskade hundtidning, mmmmm. Igårkväll skrev jag lite recept, gillar nya sådana. Ska bara bli färdig att prova allt. Ska snart ut och köra en runda, det hoppar och skuttar under däcken i skogen, för alla kottar. Det gör skitont i hela kroppen, så jag kör helst på gator och cykelstigar.Men det är mysigare på stigarna i skogen.
När jag kör lite snabbare, ska jag köra på höger sida, då är jag fordon. Men kör jag jättesakta, är det vänster sida, då räknas jag som gående. Haha....tokigt men sant...det gäller att byta om man saktar in. Gäller gata och cykelstigar. Jag får även köra där skylten: moppe förbjuden finns.
 
 
 
 
en liten duva längst upp, på fotot
 
 
 
 
 
 

Kommentera här: