em

Film på tv, ingen idrott, ännu. Gud vad töntig film. Nu ska jag snart ha en cappu. Var ute med hundarna, innan regnskuren kom, tur vaaa
Det är fortfarande mörkt ute, hmmm. Undrar om vi får vara torra ikväll, på kursen, vi klarade oss igår.
Idag lagade jag Stroganoff och kokte ris. Svårt vad man ska ha varje dag.
Jag fick reda på (när jag tog prover) att mitt blodvärde är lågt. Det är ju onte så konstigt, med denna himla
jobbiga huvudvärk. Men, det blir nog, snart bra.
 
Här sitter lille Frosty, väntar på att få jobba.Nu klickar vi när hunden, luktar i glaset med kantarellen
ni ser den uppe på buren. Vi sitter eller står ute någonstans och visar glaset...för hunden. KLICK =
GODIS
 
Här gör Annika vid Happys scarfs. när man tar på den, ska den förknippas med kantareller
 
Här ska de ut i skogen ikväll och leta. Vi går med och kastar eller lägger ( gäller att komma ihåg var, haha)
svampen,
sen ska hunden spåra, spännande. Jag blir nog på kortare gräs vid byggnaden, annars...ja ni vet..
ligger väl jag i skogen.
 
 
 

Kommentera här: