em

Nu är kameran klar, hundarna och jag har varit ute en halv timme. De bara sover idag, men det är regn och åska i luften, som gör dem slöa.
Men i em. ska jag börja träna kantarell på Roffe, såklart. Okey, Alex och Fidde är nog lika ointresserad, som mig, att leta kantareller. Jag har aldrig gått i en skog och letat efter svamp i hela mitt liv, men nu har jag lärt mig att kantareller finns vid mossa???
Ja, det får framtiden visa, haha
Nu har vi börjat slänga ut en kantarell....sen ska hunden  vänta nån minut, innan den letar. Och sätta sig ner
och markera vid svampen.  Hahaha...ja...min lille vovve, tycker det är väldigt äckligt att sätta sig i skog.
Vill du verkligen att jag ska sitta i detta äckliga. Han vill helst ha en filt eller matta att sitta på.  Problem...
Haha, så är det att ha en Shih-tzu
 
Här är vi utspridda på hela området och tränar
 
Ännu en förväntansfull hund..
 
Här kopplar Annika upp Frosty, för ett träningspass
 
Nu är de gamle också redo....
 
 
 
 

Kommentera här: