em

Nu passar  Alex och jag Izzie. Denna underbara tik, lugn, vacker och snäll. Jag har börjat klickerträna henne. Tränat lydnad på baksidan i skuggan....jisses vilken inkallning, oj,oj.
De andra två är också duktiga, men att ha tre hundar är rätt mycket. Två stycken har jag ofta, men de små här, är ju hanar och hon tik. Kan ju erkänna, haha, att den gamle är värst och kastrerad. Hmmm?????
Det är skönt att gå och rasta Izzie, behöver inget koppel. Men egentligen, gillar jag inte när folk har sina hundar lösa, jag är rädd, att de välter mig. Får väl komma på något... Snart ska Alex gå hem med henne, jag går med,
med killarna, en bit. Sen är det friidrott och en macka.
 
Roffe, frågar om han får bollen. Han älskar att leka med bollen
 
UNDERBARA ROLF
 
Här har vi Alex, soldyrkaren
 
Carro kollar så allt går rätt till, haha. Men de är såååå lydiga.
 
 
 
 

Kommentera här: