fm

Ha,ha..Jaaa, vad ska jag skriva mina kära vänner....hmmm
Här händer inte så mycket i lilla Åhus. Men det tycker jag är skönt. Affe ska tvätta husbilen, jag sitter i soffan och ser tv. Hundarna ligger i köket och väntar på mat. Denna veckan passar jag Roffe, för nu har Alex också börjat jobba.
Jag ska ringa reumatologen i fm. fråga om de har starkare medicin till mig. Jisses...har haft värk i 20år och det blir bara värre, förbannat. Inte sååå lätt att vara på bra humör alltid, tyvärr.
Oj, oj, vad jag riktigt längtar tills ikväll. Då Annika och jag ska på kurs med hundarna. Spännande....
Haha, blir nog ännu flera hundbilder  :-)))   Här har vi i alla fall, Alex. Som nu jobbar, lycka till, gumman.
 
 

Kommentarer:

1 Karin:

Fina Alex❤❤❤

Svar: Jaaa, nu är väl sommaren slut....
happyhund

Kommentera här: