fm

Nu är det friidrott på tv. Morgonsysslorna är gjorda....hmm....okey inte alla. Tar resten i em.
Affe har ringt en "Stubbfräsare" kommer nästa vecka. Då kan vi börja och kolla på stenar till rabatten.
Jag ringde till ögonkliniken, som glömt att kalla mig på nåt år. Fick en tid i september. Det var diabetessköterskan som upptäckte det, vem i jisse namn tänker på det, tyckte inte det var såååå länge sen.
Nu ska Reumatologen....ge mig en ny läkare, som ska utreda mig. Ringde och berättade...att jag inte orkade
länge till, med denna värk. Har ju blivit värre på dessa 20 åren. Hmmm, känns som om kroppen börjar vackla nu...
den har inga kraft
"Har jag kommit, ur kurs, matte?"  Söta Frosty
 
Underbara Teddy, som jag träffade första ggr. när han var 1år. Nu är han tolv och letat kantareller
i alla dessa år. Han är en blandning av jakt och utställnings golden. Därför är han vackrast.
 
Visst är vi många här. Hon har alltid fullt på kurserna.
 
Så här lycklig är man, när man ser att hunden gillar det. Underbar känsla för oss hundägare.
Och prata inte om så lycklig hunden är  :-)))
 
 
 
 
er kvar...De blev chockade..att jag inte har varit där på några år. Men min läkare har alltid sagt
att det är inget att göra och han är ju överläkaren.
Jag måste ha med lite hundbilder till, haha. Vet ju att där är nån som läser bloggen...som inte är hundtokig, haha
Inga namn...
 
 

Kommentera här: