go kväll

I em. blev det rent svart ute, oj, jag trodde regn och åska var över oss. Slängde i mig kaffe och kex, packade träningsväskan och ut i skogen. När träningen var klar, var solen högt på himlen, både hunden och jag flämtade. Det har inte regnat ännu.....
Jag har suttit ½ h och skrivit ut nya recept. Det börjarfaktiskt bli lite kyligare, dags att börja baka???
Affe körde och kollade i Horna, så de hade stenar till oss. De beställer inte nya nu när säsongen är slut.
Men det fanns nog kvar tills vi ska ha, när han har frivecka. Imorgon kommer "stubbfräsaren"
Ikväll är det avsnitt 3 av minmserie. Jisses, den blir bättre och bättre. Kl. 20 kollar jag på Idol, haha Det är kul.
 
Kul buske i en trädgård...
 
Här är de stenar vi ska ha.
 
En av mina orkideer, de vita är så vackra....
 
En tysk orkide
 
 
 
 
 
 

Kommentera här: