kväll

Nu är der snart slut på dagen, det är mycket på tv, ikväll. Djurakuten, Idol och "Maria Wern"  Älskar Eva Röse....

När vi kom från veterinären, gick jag en längre runda med hundarna, sen åt vi....nu har Alex hämtat busen, Happy sover, Affe är vid datorn och jag sitter i soffan med en cappu. Nu börjar djurakuten. I em. kom en kille och gjorde service på min moppe. Men det blev mycket mera. Hur har du kunnat köra med den. Gas reglaget var sönder, jaaa, jag gissade att det var något... Han körde en runda och märkte det direkt...inte så konstigt jag inte kunde köra, när den var sönder. Då var det inte mina händer som gjorde de. Men nu är allt okey. jag kommer såklart, att köra varje dag nu, haha

 

Oj, som han gör...
 
 
Min fina moppe
 
Tur han har reservdelar  med sig
 
Guuuud....vad tråkigt.......
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentera här: