snart em

 
 
 
 
Kanske sitter ni också i soffan och njuter av friidrotten. Regnet öser ner där ute och min cappu är urdrucken.
Affe jobbar, hunden gnager på  tuggben och är nöjd. Jag brynte en stek, la den i ugnen, nu ligger den i folie.
Av skyn ska jag nu göra sås....  Sen koker jag kycklingfileer, till hunden. Ska gå kursen (kantarellsök) i morgon kväll.  Behöver gotte till beröm.  Jag tränade själv honom ifjol, haha. Ni skulle se honom...han gör ju allt för att få gotte. Han skulle ju visa mig när han hittade nån kantarell. Jo,jo...han kastade sig ner...över kantarellen och krossade den, typ. Eller när han hittade, så tog han den i munnen....sprang till mig med den.....
Jaaaa, vi får väl se hur det går, måste ju plocka bort felen först, hmmm
Jaha, nu är friidrotten slut, dags att göra nåt i köket....
 
En mysig by från semestern, nu har man bara foton och minnen kvar...
 
På en bensinmack, stod en man och sålde körsbärs sylt, marmelade, vin, saft, ja...allt med hans körsbär
 
En vacker vy ....
 
 
 
 
 

Kommentera här: