snart kväll

Nu är det väl många, som tycker det är rätt varmt, haha.   Jisses, vilken medelhavsvärme. Men jag tycker faktiskt det SKA vara svalare i Sverige...förlåt.  Jag vet att ni älskar värmen, men kallt eller varmt, bara att gilla läget.
Jag var hos Irene, idag med hunden. Hon bjöd på våfflor, jisses vad gott det var med sylt och grädde.
Det var trevligt att sitta och prata en timme. Sen kom Affe och hämtade mig, hem och lagade middag, åt och vilade.
Sen lyssnade jag slut på ljudboken  :-(   Den var sååååå bra.
Affe sågade växterna i bitar...körde till tippen och sopade rent här ute.. Men allt var inte så bra, visar bilder imorgon.
Ikväll blir det semesterbilder....
 
Här är så grönt och vackert i Tyskland, mysiga campingar
 
Många, nästan alla som campar i Tyskland, de vandrar...med ryggsäckar. Eller så cyklar de.
Det finns hundratals vandrings leder, ochm då även för cyklar. Ser inte många utan cyklar på
bilen, en eller flera. Så det är ett härligt folk, tycker jag, mycket natur medvetna.
 
Här är många på denna camping, så vi höll tätt ett dygn, innan vi körde...Äntligen skugga, haha
 
Titta så många här finns och detta är bara ett hus....
 
Här är ett hus med blommande orkideer
 
Utanför Border, nu ska Affe in och handla...försöker borsta tänderna, haha. Han får knappast plats
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentera här: