tisdag

Ja, det blev lite sent igår, men det var så kul. Jag bad Annika fota, hon tog massor av bra kort, tack, vännen.
Vi fick först leta två svampar, Annika slängde ut mina. Väntade 5min. sen letade. Men....det där att sitta i bråte av gräs och pinnar....gillar inte min hund. Vet inte om jag ska lära honom stående i vinter och använda det.
Han är ju så lycklig när han har hittat.....då börjar jag tjata "sitt"....
På andra sidan vägen (hmmm, undrar om nån av er är intresserad)  hade kursledaren lagt ut vars tre svampar på ett område, 1h hade de legat.  Det gick inte bra för mig att gå där, ändå hade hon lagt lättare till mig.  Det är svårt när där ligger en massa döa pinnar... Men det gick...:-))
 
 
Här letar han....jag följer
 
Här tittar han på mig efter belöning...har hittat och sitter, haha
 
Ännu en svamp...ser du den matte?
 
 
 

Kommentarer:

1 annika:

Var så god. Bara kul att ta foto :)

Svar: Men det är så kul att själv va med nån gång
happyhund

Kommentera här: