Ägaren av Bonsai

Idag var det noll ute, lite kyligt. Annika kom, vi tog med hundarna och körde....
Happy lämnade vi till Fidos bod, där han skulle bli klippt..sen körd vi  till växthuset  50% på blommor.
JAAA, de hade Bonsai!!!!  Köpte två stycken och en annan, som jag ska göra till bonsai
 
Här har jag massor av jobb. Problemet är att jag måste plantera om i två större krukor, som
jag inte har...hmmmm
 
Nu är mina bröd färdiga, det blir cappu och macka ikväll. Jag och hundarna gick en låååång runda i
skogen i em. Sen åt vi ocg såg tv.  Jisses vad med filmer de visar.
När Annika var här borstade hon och klippte klorna på Rolf. Sen tog hon täcken på dem. Ja, inte blev de glada.
 
 
 
Hmm, snart är han färdig...vill hellre leka, haha
Nä nu är det fika och kolla tv-program, ha en skön kväll  :-))
 
 
 
 
 

Kommentera här: