fredag den 13-e


 
Bara haft otur hela dagen.... Men nu sitter jag och ser på "Narnia" på dvd.
Igår planerade vi alla ärende, som vi skulle göra. Problemet var ....att inget av det blev gjort.
Affes föräldrar behöver ny tv, så han och Ove var hos Bosse kl. tio och köpte en, men de kom tillbaka, för där skulle komma leverans kl. 13
Ja, här satt de i vårt lilla kök, fikade och pratade....inte kunde jag baka...
Men Affe, hämtade mat på bowlingen, så jag blev nöjd.  Åt och vilade, tills de körde.
Då bakade jag några pepparkakor. Sen kom Alex på em. ...hämtade Rolf
Gjorde deg till mandelmusslor...Affe sover ska jobba inatt, sen på helgen jobbar han 18-06  
Idag kom Alex och Fiddes soffa, de blev  så glada, det var rätt lång leverans...
 
Visst är den fin  :-)))
 
 
Titta en hel "bonsai-skog"  Skiiit vad coolt...oj,oj, vad det ser svårt ut...
 
Jisses vad vackert, vilken utmaning. Problemet är ju att jag till 100% inte kan använda verktygen :-(((
Fattar fortfarande inte...var jag får alla ideèr ifrån, som poppar upp.  Jo...hade jag varit normal, men
nu är jag ju vanställd, har svårt med det mesta. Ibland  blir jag sååååå trött på mig själv
Ja ja, nu ska jag ha en kvällsmacka...
Men först, hundbild
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer:

1 Estelle:

Fin blogg du har Agneta! :)

Svar: ❤️ tack så mycket, vännen
happyhund

Kommentera här: