fredagsmys

Hahaha, en härlig em. med Irene. Vi, hundarna, bonsaiträden och semlor. Vi skrattade, jättesvårt att äta semlor, jättegoda, men vi hade grädde i hela ansiktet....på bordet, i kaffet, i knät, mm.......
Jag började dagen, sent idag, ligger ju länge nu....sen ut med hundar, bakade mjuk pepparkaka, prata i telefon, haha
Plockade fram färg, mm. till målningen. Annika ringde, hade köpt semlor till mig :-))))
När Fidde hade jobbat, hämtade han dem och vi åt middag, innan han skulle tillbaka till jobb. Jag tog moppen, körde med hundarna, så de blev trötta...
Väl hemma ringde Irene, sen kom hon och vi fikade. Mina träd är med mig i köket och vardgsrummet....när de ska sova får de va i "uterummet"  Det är inte ute, bara ett extra rum, vi aldrig är i.
Nu är det nyheter, sen ska jag INTE kolla på "På spåret" haha...njut...
 
En dag var hela Askungen...
 
Jisses, här är Gudrun och Bengan från jul, ibland kommer det andra foto, än vad jag trodde.
Imorgon ska jag visa Irene, med våra semlor, glömde att fota innan, ni kan väl förstå hur
jag kastade mig över den, haha
 
Här är bilden, jag sökte efter. Denna köpte jag, med Karins hjälp. Bokbörsen!!!
 
Ett sånt här litet Myrtenträd, köpte jag. Ska försöka göra en bonsai av ett sånt här.
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentera här: