Fredagsmys

En bra dag, med jättegod mat på bowlingen. Alex, Fidde, jag och Affe var där och åt lunch.
När vi kom hem, tvättade Affe bilen och jag vilade med en ljudbok.
Jag sitter och letar på nätet, var där finns nån bonsai, att köpa....frön finns, så det är klart..
Alex kom hit efter skolavslutningen, hon hade fått en vacker väska av barnen.
 
 Se, så julfin hon är...
 
Så, lite kel med hunden. Han njuter...men spjärnar emot med tassarna ...så hon inte släpper ner honom
 
Den goda maten på bowlingen, som Carros sambo lagar.
Det hade varit underbart om Affe hade lagat mat, haha  Ja, nån gång i alla fall
Har man det som jobb, gitter man väl inte göra det hemma också, vet inte
 
FATTAR ni, vad jag längtar tills, jag har ett träd  :-)))
Idag fick Johanna betyg, från skolan. Jag är så stolt, hon är så duktig
 
Min vackra Johanna....
 
 
 
 
 

Kommentera här: