hundar

Idag har jag fått fina bilder från Annika och Johanna, när de var i Kronoskogen med sina hundar.
En som inte varit ute idag är Alexandra, som ligger med hög feber och värk i hela kroppen. KRYA på dig.. <3
Affe är fri från sin värk och var på Ica idag, handlade lite av varje...jag gick på loppis, under tiden. Köpte lite smått och gott, 4 saker att måla på, när jag nu hinner. Men i em. har jag bakat, det är ju såååå kul. Senare lagade jag middag och vilade. Bakade, igen, ca 1h. Då var jag klar, med mina småbröd, som jag kallar för "Mias medaljonger"
grannen...ni vet. Kommer recept i morgon. Tyvärr kunde jag inte gå i byn, jag kan inte gå ut med hunden. Här är såååå halt. Annars är byn s affärer öppna till 18.00 idag.
 
Johanna vilar lite
Tyvärr har något hänt, så jag kan inte ladda fler bilder, inte ens Affe kunde hjälpa mig.
Jag ska försöka med något  från loppisen, annars fortsätter jag i morgon. KRAM på er..
 
 
 
 
 
 
 
 
 
.
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentera här: