måndag

En dag med hunden. Vi har varit ute ett par ggr. så härligt att gå i skogen.  På em. körde vi en runda, men det var kallt. Sen bakade jag och åt middag. Hade rester från i går. Annars har dagen segat sig fram....boring....
Affe glömde, att han skulle handla...får vänta tills i morgon. Jag skulle ha sirap till min pepparkaks-deg.
Sen ska jag baka mandelmusslor och inga formar, i år heller. Loppisen, hade inte. Mia ska använda sina imorgon och Annika bor för långt borta.
Blir alltså inget av detta idag eller imorgon. Båda degarna, ligger i kylen över natten...
Nu ska jag ut med hunden på kvällsrunda, han håller sig tills i morgon.
 
Mias medaljonger.....
 
Min paprika planta från ett frö från France..
 
Den har blommat några gånger, nu har den fått lite jul glitter..
 
Här står Karin och gör en god sallad...
 
Mmmm, ska bli så gott med "Strogge" o ris
 
 
 
 
 
 
 

Kommentera här: