Myskväll med Karin

Det blir Räkpaj, sallad och vin. Senare blir det Bretonkex, vitlöksost, chips, godis och vin. Prat, prat och prat.
Imorgon åker hon till sin dotter. Ja, Affe och Alex, åker ju till värmen.....
Alex och jag var i byn idag, inga foto, vi köpte julklappar, haha
Jag måste slå in hundarnas klappar imorgon.
Igår var Alex här, Affe och jag drack vin och åt kex. Jisses vad vi dricker.....sist vi drack....var väl på semesteren.
Nu blir det på måndag, julafton och nyår. Hmmmm, kallas snart alkis. Eller...jag dricker ju bara ett glas, varje gång..... skit samma, gott är det.
Sist Karin var här, fick jag fotvård, men inte ikväll....Hoppas alla får en kul kväll
 
 
Jaaa, inte gillar jag det...men
Allt har hängt sig med foton, vi ska snart äta, så det får va tills imorgon, sorry
 
 
 

Kommentera här: