söndag

Här står Izzie i den minsta boxen, se så vacker hon är...
 
Här står de och pratar om hur bra det ska bli, haha
 
Här kommer man in och anmäler sig, handlar hundmat mm.
 
Ja, detta var lite från Åhus hunddagis
Nu ska jag slå till netflix....ha en underbar kväll
 
 
 
Skiiiit, måste åka till stan, nya glasögon. På ögonmottagningen, sa de att synen är sämre, var där i våras.
När jag satt och målade igår....problem, haha
Ikväll har jag inget att se på tv, alltså...netflix, får hjälpa mig
Här har faktiskt, hänt saker idag.  Annika och jag var och besökte Carro, på hennes hunddagis
Det var såååå, fint. Helt underbart för hundarna. Ni ska tro, det blir så bra. Där kommer de till att trivas och må bra.
Ok, inte riktigt färdigt ännu, men Annika och jag blev, imponerade!!!  Ja, vi önskar henne ett härligt hundår 2014.
Vi kommer såklart att dyka upp då och då. Tur jag har min moppe....
Annika körde mig till Ica, så jag handlade lite. Goda mysiga äpplen "Cox Orange Älskar dem
 
Här har vi båsen, utan dörrar och färg på golvet
 
Här är en liten flicka som kollar hur fint det är.
 
Fina bäddar och mattor, finns i varje box
 
 
 
 
 
 
 

Kommentera här: