torsdag

En jobbig dag, vi körde några ärende, nu får vi väl va klara, tror jag. Allt hemma till (nästan) nyår, haha
Set var mest synd om Alex, som handlade mat på Ica, hysteri....knappast nån parkering ledig, ja herregud....
På bibblan lånade jag 2st. Bonsai, svenska, böcker med jättefina bilder...sen blev det 4st. ljudböcker
Som ni vet är jag ju totalt, hopplös...att klar av sker...så jag får gå till Mia o Jörgen, när batterierna tar slut till min Cd-spelare, kan ju inte själv, få i dem, eller ta ut dem.
Ja, det var underbart att få hem varor, bondens också. Kanske snart bakar bullar, haha
Affe har kört till jobbet, hämtar sin julklapp och fikar. Jag sitter och vilar i soffan....
GRATTIS till Frosty, idag
 
Här får han en grattis puss/slick av Ossian (Frosty till höger)
 
Här myser han hos matte :-)
 
Denna bilden gillar jag bäst.   GRATTIS SÖTING
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentera här: