torsdag kväll

En lagom bra dag....vi var i byn och handlade på Ica, hämtade varor på statoil. Sen skulle jag låna ljudböcker, på bibblan, men de öppnde inte förrän kl. elva. SKITSUR!!!!!
Hem och packade upp varor och fikade....hörde sen min sista skiva i boxen.  Nu har jag ingen, men vi försöker igen imorgon, haha
Senare på em. bakade jag några husbilar till Affe, sen blev det kyckling med pommes o sallad. Lättlagat.
I morgon blir det nog mat från eller på bowlingen
 
Använder såklart assistenten..låter den jobba...
Gjorde bara en plåt, fortsätter sen, när Alex kommer. Hon vill baka  :-)))
Jag gör min mandelmussle deg imorgon, bakar på lördag, om jag lånat formar av någon. MÅSTE köpa.
 
Ett underbart träd i skogen, som jag måste fotografera...
 
Visst är det vackert...Oj, imorgon (eller någon dag) ska jag visa lite bonsai-träd. Jag är trädnörd, och trivs med det, haha
 
Här sitter jag i bilen, när Alex är på turistbyrån....
Och kan ni tänka er, haha (börjar bli som, dig Karin)
Tar upp iphonen, tar upp tradera-appen. VIPS, har jag köpt en svensk "bonsai-bok"  Jaaaa, sant.
Jag är såååååå, lycklig, skitdyr..250kr. och från 1993, men det kostar att ligga på topp, haha
 
Min söte vovve!!!!!
 
 
 
 
 

Kommentera här: