Underbara julfilmer idag

Nu ser jag på 5-an. Herregud vad med filmer, idag. Inte behövs netflix idag.
Jag och Fidde var på Ica. Mjölk, bröd, julskinka, smör och Pringels.
Nu klarar jag mig, lite till. Lasse var här och drack kaffe i fm. Mia, grannen, kom in och gav mig en Aladdin. herregud, jag kastade mig över den, haha. Snälla granne :-)))
Fidde ska festa ikväll, så jag har Rolf, det är så skönt att gå ut med hundarna....10C varmt....underbart.
Hahaha, filmen är så kul.....Jag vet inte vad där är ikväll, men där är säkert nåt...oj, nu kom jag på, det är ju Askungen...hmmmm    gillar den.  Narnia, var också idag. Jaaa, hemmet förfaller, men skit i det...
Alex och Affe skickade ett foto, till mig. De fick tomte luvor i julklapp av mig, som de öppnade igår och de blev uppskattade....kul
 
 
I baren, såklart..
 
Hahaha...inte har de Aladdin och Askungen!!  Aldrig jag byter...never in my life 
 
Syskonen Åström, kivas om paket, haha
 
Gudrun och jag stod och beundrade Annikas julstjärna
 
Johannas bästa julklapp, gissar jag, haha
 
 
 
 
 
 
..
 
 
 
 
 

Kommentera här: