En natt i Stockholm

Båda barnen är i Stockholm, hoppas de har kul ikväll.
 
 
Här sitter Affe och jag med hundarna. Vi ska äta smörgåstårta och dricka öl.
Alexandra är framme i Stockholm nu och ska ut o äta. Annika med 4st. tjejer, ska också ut och äta. Mina tjejer :-))))
Imorgon blir det lite hundsnack, och bilder. Handlar om sitt-övningar och hundmöten. Lite från mig o lite från Fredde. Hoppas ni vill läsa, annars, så vänta till, söndag.
Då kommer Karin, går ut med mig en runda, sen ska hon tvätta håret på mig. Längtar....
 
.

Kommentarer:

1 annika:

Allt är bara bra Mamma. Lite trött i skallen bara. Det här är verkligen en upplevelse. Hoppas allt är bra med er :)

Svar: Lilla hjärtat, blev lugn när Lasse ringde och hälsade från dig. Skönt att det är bra. Var rädd om dig. Kram
happyhund

Kommentera här: